Opmerkingen of klachten
We doen er alles aan om jou de ondersteuning te bieden waar jij als bewoner nood en behoefte aan hebt. Toch kan het zijn dat je iets wil melden dat beter of anders kan, of heb je zelfs een klacht.
We zien onszelf als een lerende organisatie. Jouw feedback en/of opmerkingen zijn welkom. We hopen dat je je als bewoner vrij genoeg voelt om eventuele ongenoegens te bespreken. Dat kan in de eerste plaats bij de betrokken medewerker. Wanneer dat niet lukt, dan kan je terecht bij de coördinator.
Vind je het moeilijk om je vraag of bezorgdheid rechtstreeks met het team van Zagan te bespreken? Dan kan je ook contact opnemen met de ombudspersoon, Marianne Keppens. Zij werkt niet bij Zagan of bij Zorggroep Guislain, maar werkt onafhankelijk. Ze zal altijd naar je luisteren en samen met jou zoeken naar de best mogelijke oplossing. Wat je haar vertelt blijft vertrouwelijk en ze onderneemt niets zonder je toestemming. De ombudsdienst is gratis.
Zo kan je de ombudsvrouw bereiken:
- Per telefoon: 0487 61 68 54
- Per mail: marianne.keppens@oogg.be
Je vindt meer informatie op www.oogg.be